zaterdag 17 maart 2012

Het begin

Haaa, mijn allereerste blogpost! Als ex-IT'er eigenlijk een schande dat ik dit nu pas uitprobeer, of misschien toch niet? IT'er houden zich niet bezig met hippe sociale dingen, toch?
Maar waarom dan beginnen? Eigenlijk volg ik wel graag blogs. Lezen en kijken naar koken en naaien is tof, al kan ik het zelf helemaal niet. Maar het geeft je inspiratie en doet je dromen van een tijd dat je het zelf ook allemaal zou kunnen. Daarnaast is het gewoon tof om te zien waarmee mensen bezig zijn.. Maar dan moet je toch een interessant leven hebben, niet? Waar vertel je anders over?

Vorige week gebeurde er iets wat ik zou kunnen bloggen. Een mooi moment... mijn leukste thuiskomst ooit :-) Want daar stond mijn liefje, doodnerveus, aan de deur. Ik mocht op een stoel zitten, met kaarsjes errond. En toen viel hij op zijn knie, haalde een doosje uit en probeerde de ongelooflijke mooie woorden 'wil je met mij trouwen' over zijn lippen te krijgen. Het ging niet vlot (zo zenuwachtig heb ik hem nooit gezien), maar het was ongelooooolijk lief :-) En dat was het: verliefde inge werd verloofde inge... dus tijd voor een blog!

Hier gaan we!

2 opmerkingen:

  1. Ok, je verwijst naar mij als topblogster... Hmmm, opzet geslaagd, over een week heb ik zelfook terug geblogd! Beloofd!
    En het wordt zoooooooooo leuk, klein zussie gaat trouwen!

    BeantwoordenVerwijderen